کانون تبلیغات خاقان

اين مرکز با توانایی متخصصان مجرب و حرفه ای خود و با در دست داشتن تجهیزات تخصصی و پیشرفته و فعالیت در حوزه های مختلف طراحی و گرافیک با سال ها تجربه , در عرصه تبليغات گام برداشته و سعي در ارائه تبليغاتي موثر و موفق در زمينه هاي مختلف با عالی ترین کیفیت به مشتريان گرامی را دارد.

خدمات طراحی وب سایت
معرفی خدمات تبلیغاتی خاقان

خدمات تبلیغاتی و گرافیکی

طراحی گرافیکی و چاپ تبلیغات

طراحی گرافیک یک شرکت تبلیغاتی , زیر مجموعه از شاخه بزرگ دیزاین در ارتباطات بصری و طراحی ارتباطات است. معماری گرافیک یک فرآیند ارتباطات بصری و حل مسئله از طریق استفده از تایپ , فضا , تصویر , رنگ و حرکت است. در این میان آنچه در ترجمه گرافیک دیزیاین به زبان فارسی مشکل ایجاد میکند , این است که دیزاین به طراحی آنچه با دست کشیده شود , گفته میشود. در یک مجموعه تبلیغاتی طراح گرافیک با علم و اصول دیزاین به حل مسئله و طراحی میپردازد و همواره تلاش میکند تا مسئله ای را با ارائه یک راه حل بصری حل کرده و کالا یا خدمتی را از این طریق به مخاطبش معرفی کند. در این مسیر طراحان گرافیک از روش های مختلف در ایجاد و ترکیب کلمات , نمادها و تصاویر به منظور خلق یک نمایش تصویری از ایده ها و پیام استفاده میکنند. طراح گرافیک ممکن است ترکیبی از تایپوگرافی , هنرهای بصری و تکنیک های صفحه آرایی را برای تولید یک نتیجه نهایی استفاده کند. بطور کلی میتوان گفت که طراحی گرافیک به معنای خلق و سامان دادن یک سلسله عوامل تصویری برای بیان یک مفهوم , پیام و یا اطلاعات در جهت هدفی مشخص و معین است. به همین سبب کانون تبلیغاتی خاقان با برخورداری از آتلیه طراحی گرافیک و با داشتن سال ها تجربه به فعالیت مطابق با جدید ترین روندها در همه زمینه های گرافیکی و تبلیغاتی می پردازد.

ادامه مطلب

تیزر تبلیغاتی , عکاسی و فیلم صنعتی

تبلیغاتی که در بین برنامه های مختلف تلویزیونی نمایش داده میشوند. تیزرها با استفاده از جاذبه های صوتی و تصویری سعی در جلب توجه مخاطبان خود دارند. هر چند تیزرها در مکان هایی مانند سینما نیز نمایش داده میشوند , اما بیشترین کاربرد و کارایی آنها در شبکه های تلویزیونی است. از دیگر فعالیت های آژانس تبلیغاتی خاقان : معماری و ساخت تیزرهای تبلیغاتی حرفه ای و عکاسی و فیلم صنعتی میباشد. تیزرهای تبلیغاتی زیادی امروزه تولید میشوند اما تعداد اندکی از این تیزرها نظر مخاطبان را به خود جلب میکند. خوشبختانه مجموعه خاقان با تبلیغات مناسب و صحیح و بکارگیری رسانه مناسب جهت انتقال محتوای تبلیغاتی به مخاطبین و مشتریان میکوشد. در ساخت تیزرهای تبلیغاتی در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی دیگر سرمایه و وقت زیادی مد نظر قرار میگیرد. از این رو برای تعیین هدف اصلی باید بدانیم چه نوع تیزری مد نظر مشتریان می باشد. تیزرهای تبلیغاتی خطی : تیزرهایی می باشند که محتوای متنی و توضیحات در مورد کالا و خدمات هدف اصلی می باشد ، یا تیزرهای تبلیغاتی غیر خطی : که این تیزرها روایتی غیر مستقیم برای معرفی کالا و خدمات می باشند. در نهایت دپارتمان ساخت و پخش تیزر خاقان متشکل از نیروهای مستعد و با تجربه , خوش فکر و ایده پرداز با تکنیک های متنوع , تیزر های تبلیغاتی مشتریان خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه , تهیه , تولید و پخش مینماید.

ادامه مطلب

پذیرش و پخش آگهی در صدا و سیما

یکی از عناوین مهم و متداول تبلیغات تلویزیونی و تجاری آگهی های تلویزیون می باشد. در ساخت تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه باید این نکته را مد نظر قرار داد که زمان در تلویزیون بسیار اندک می باشد. برای همین باید در ساخت تیزرهای تبلیغاتی در انتخاب تصاویر و اثر بخشی های آن دقت لازم را داشته باشیم. همچنین با توجه به اینکه تلویزیون یک رسانه پرمخاطب است , در انتخاب تصاویر باید نوع رنگ ها , گرافیک , موسیقی , جلوه های ویژه بصری و گفتار را مد نظر داشته باشیم. علاوه بر این باید به این موارد نیز توجه داشت : انتخاب شبکه – زمان پخش آگهی و مدت زمان پخش و ... زیرا ممکن است یک تیزر خوش ساخت به دلیل برنامه ریزی و زمان بندی نا به جا اثر رضایت بخشی بر مخاطبین هدف نداشته باشد. درست همین جاست که نقش یک مشاور متخصص و با تجربه مشخص خواهد شد. کانون تبلیغاتی خاقان پس از کسب سال ها تجربه در پخش آگهی های تبلیغاتی و با شناخت و آنالیز دقیق مخاطبین در ساعات مختلف پخش , بهترین برنامه ریزی را با توجه به نیاز مشتریان گزینش میکند. کارشناسان کانون تبلیغاتی خاقان برای به ثمر رساندن آگهی های خود 3 اصل را مد نظر قرار داده اند و به بیننده اطلاع رسانی میکنند سپس مخاطبان را برای تقاضای آن کالا متقاعد مینمایند و در نهایت روشی اتخاذ می کنند که آن کالا و محصول همیشه در ذهن و خاطر بیننده باقی بماند.

ادامه مطلب

برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی

شرکت ها و موسسات گوناگون در هر صنف و هر سطحی که فعالیت داشته باشند , برای معرفی خود , محصول و خدماتشان , به تبلیغات با بودجه های متفاوت نیاز دارند. اولین قدم برای رسیدن به هدف در هر کاری , داشتن برنامه مناسب می باشد. برنامه ریزی برای تبلیغات شرکت ها , تحت عنوان برنامه کمپین انجام میشود. پس از مشخص شدن نیازها و بودجه مورد نظر , کمپین تبلیغاتی سالانه طراحی و اجرا میگردد. این کمپین و رقم آن , امروزه علاوه بر نتیجه حاصله اعتباری دو چندان در میان رقبا بوجود می آورد. اتاق فکر خاقان که متشکل از افراد تحصیل کرده و خبره در زمینه بازاریابی , فروش و تبلیغات , مناسب ترین کمپین تبلیغاتی را برای مشتریان خود طراحی نموده و برای اثر بخشی بیشتر , تیم اجرا از صفر تا صد کمپین را اجرا و تضمین میکند. موفقیت یک کمپین زمانی تضمین میشود که نیاز های مشتریان به درستی شناخته شده , برنامه ریزی مناسب صورت گرفته و به خوبی اجرا گردد. این کانون با توجه به در اختیار داشتن گروه های مختلف در تمامی زمینه های تبلیغاتی , توانسته است کمپین های مناسب و موفقی را طراحی و اجرا نماید. از این رو کانون تبلیغاتی خاقان ، علاوه بر اینکه نسبت به انتخاب استراتژی اجتماعی حساس میباشد بر نحوه بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی و قدرت انتشار آن ها در پلت فرم های مدنظر دقت داشته است.

ادامه مطلب

مجری تبلیغات محیطی و نمایشگاهی

تبلیغات محیطی را بی شک قدیمی ترین روش تبلیغاتی باید دانست. تبلیغات محیطی به عناصر فیزیکی قابل اجرا برای تبلیغات که در تیررس ببنندگان است اطلاق می شود. تابلوهای تبلیغاتی ، بیلبوردها ، فضاهای تبلیغاتی داخل مترو ، بدنه اتوبوس ها و ... گونه های مختلفی از تبلیغات محیطی بشمار می روند. یکی از مزیت های فوق العاده تبلیغات محیطی که باعث برتری آن با سایر رسانه های تبلیغاتی دیگر گردیده این است که مخاطب ناگزیر به دیدن تبلیغات محیطی بوده و چون نمی تواند چشم خود را از رنگ ها و طرح های اطراف خود بپوشاند. در تعریف محتوایی این رسانه میتوان اینگونه گفت : رسانه تبلیغات محیطی آگاهی و اطلاعات مخاطبان را نسبت به ورود یک محصول جدید به بازار یا ارائه یک خدمت جدید از سوی صاحبان خدمات برای مخاطبان آنان فراهم می آورد. نمایشگاه بر پایه اعتقاد برخی كارشناسان كه آن را رسانه‌ای خاص نامیده ‌اند. فرآیندی در هم آمیخته از مجموعه ‌ای به هم تنیدة علومی است كه با توجه به تكنیك ‌های خاص تبلیغاتی در سطح خُرد و كلان مقولة جذب مخاطب را ساماندهی می‌كند. شركتهای بسیاری برای ادامه حیات در جوامع برندی امروز و بازاریابی در رسانه‌ای به نام نمایشگاه، حضور در عرصة رقابت تنگاتنگ برندهای نام آشنای قدیم و نامهای جدیدی را تجربه می‌كنند كه برنامه ریزی‌های خاص خود را می‌طلبد.

ادامه مطلب

طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت ، دقیقا به معنای تلاش برای ایجاد یک پایگاه اینترنتی برای ارائه خدمات ، فروش محصول یا اطلاع رسانی است. طراحی وب سایت یک پروسه است که از لایه ‌سازی صفحات وب ، تولید محتوا ، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو تشکیل شده است. در واقع اگر شما می‌خواهید یک وب سایت قدرتمند ایجاد کنید که بتوانید با استفاده از آن خدمات ، محصول یا هر چیز دیگری را به صفحه اول گوگل بیاورید ، باید تمام اصول فنی و ظاهری طراحی یک وب سایت را رعایت کنید. فروش اینترنتی امروزه به یکی از دغدغه ‌های اصلی صاحبان مشاغل تبدیل‌ شده است. همه کسب ‌و کارها تمام تلاش خود را در راستای فروش بیشتر محصولات و خدمات خود به کار می‌گیرند. صاحبان مشاغل مختلف تا چندی پیش گوش ‌به ‌زنگ اخبار و اطلاعات حوزه کسب‌ و کار خود بودند و کاملاً رقبای خود و بازار را رصد می‌کردند. اگر تا یک دهه گذشته فروشگاهی با دکوراسیون زیبا داشتید و آن را با انواع محصولات و خدمات خود پر می‌کردید و مشتریان زیادی جذب فروشگاه شما می‌ شدند ، امروزه دیگر اینطور نبوده و دنیای مجازی انقلابی در حوزه کسب‌ و کار ایجاد کرده است. با وجود بازار جدید اگر به فکر فروش اینترنتی محصولات و خدمات خود نباشید ، رقبا به راحتی از شما پیشی خواهند گرفت و به ‌طور جدی دچار مشکلات زیادی خواهید شد.

ادامه مطلب
کانون تبلیغاتی در خوی

معرفی کانون تبلیغاتی خاقان

گسترش روز افزون صنعت ارتباطات از یک سو ، تنوع محصولات و خدمات از سوی دیگر و نیاز به معرفی و ترغیب از طریق بیان بصری ؛ موجب فراگیر شدن گرافیک و تخصصی شدن آن در شاخه های متعدد گردیده است. در عصر حاضر ؛ معرفی اندیشه ها ، خدمات و کالاها نیازمند شناخت اصول گرافیک و تکنولوژی های مرتبط بوده و شناخت علوم این دو ، تحولات شگرفی در امر اطلاع رسانی و تبلیغات بوجود آورده و در حال حاضر مهمترین ابزار توسعه و پیشبرد بازار می باشد.

در این راستا کانون تبلیغات خاقان در سال 1386 با دریافت مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، در زمینه طراحی گرافیک و مشاوره در کلیه امورات چاپ و تبلیغات شروع به فعالیت نمود.

ادامه مطلب
فعالیت های کلی مجموعه خاقان

خاقان در این 12 سال

طراحی گرافیک و چاپ تبلیغات (کارت ویزیت - کاتالوگ - بروشور و ...) 90%
طراحی و ساخت تیزر تبلیغاتی , عکاسی و فیلم صنعتی 70%
طراحی , پذیرش و پخش آگهی تبلیغاتی در صدا و سیما 90%
طراحی وب سایت و اپلیکیشن موبایلی , ساخت فروشگاه اینترنتی 80%
تبلیغات محیطی و نمایشگاهی , برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی 50%
تبلیغات پیامکی و فعالیت های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی 60%
با برخی از مسئولان خاقان آشنا شوید

مدیران و کارشناسان

کانون تبلیغاتی در سلماس

حامد محمد نژاد

مدیر بخش طراحی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی
کانون تبلیغاتی در ماکو

هادی محمدی

مدیر بخش عکاسی و فیلم صنعتی
کانون تبلیغاتی در سیه چشمه

فیروز رهنما

مدیر بخش آگهی های صدا و سیما
کانون تبلیغاتی در چالدران

حسین هدایتی

مدیر بخش تبلیغات پیامکی و شبکه های اجتماعی
کانون تبلیغاتی در خوی

مجید جاودانی

مدیر بخش تبلیغات محیطی و نمایشگاهی (بنر , بیلبورد , غرفه سازی)
کانون تبلیغاتی در قره ضیاءالدین

حسین جوانمرد

مدیر بخش چاپخانه خاقان و دستیار فنی دکتر علی اکبرلو
برخی از پروژه های انجام شده مجموعه خاقان

نمونه کارها

هزینه های طراحی تیزر تبلیغاتی خاقان

تعرفه ها

موشن گرافیک و انیمیشن

$5 / از میلیون تومان
  • از ۳۰ ثانیه به بالا
  • دو بعدی و سه بعدی
  • گوینده حرفه ای
  • جذابیت فوق العاده
  • بیشترین حجم اطلاع رسانی
  • بازبینی و اصلاح نامحدود

فیلم تبلیغاتی ، صنعتی

$15 / از میلیون تومان
  • از 3 تا 15دقیقه
  • دارای موشن گرافیک و انیمیشن
  • گوینده حرفه‌ای
  • سطح كیفی بسیار بالا
  • 1080p - 4k
  • بازبینی و اصلاح نامحدود
307

تعداد تیزرهای تبلیغاتی ساخته شده

1813

تعداد تبلیغات محیطی ارائه شده

9016

تعداد خدمات گرافیکی و چاپی ارائه شده

مطالب خواندنی خاقان

وبلاگ

هدایای تبلیغاتی

یکی از ماندگارترین خاطراتی که در ذهن باقی می ماند ، دریافت هدیه می باشد. از این رو برند های مطرح و شرکت هایی که قصد گسترش بازار خود را دارند ، از ابزاری موفق به نام هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند. دپارتمان هدایای تبلیغاتی خاقان همواره کوشیده است تا در این امر از نوآوری و خلاقیت نیروهای خود بهره برده و هدایایی متفاوت و خاص را برای مشتریان خود فراهم آورد. این دپارتمان با درک نیازهای مشتریان و متناسب با بودجه آنان ، مناسب ترین هدایا را پیشنهاد و تامین می نماید.

ادامه مطلب

نشریه تبلیغاتی

عموم مشتریان ، نشریات تبلیغاتی و پیک های تبلیغاتی رایج را یکی دانسته و از درج آگهی در کنار رقیبان متعدد و بسیار زیاد پرهیز می نمایند. در حالیکه نشریات تبلیغاتی بستری مناسب جهت ارائه محصولات و خدمات بوده و مخاطبان تخصصی هر صنف ، در کنار مطالعه مطالب جذاب و خواندنی ، از خدمات و محصولات ارائه شده آگاه و از مزایای سفارش گذاری از این طریق بهره مند خواهند شد. ارائه دهندگان آگهی می توانند از این طریق ، برای مخاطبان خود امتیازات ویژه ای قائل شده و بازار محصولات و خدمات خود را گسترش دهند.

ادامه مطلب
مشاهده همه مطالب
حوزه فعالیت های خاقان

مجموعه خدمات ما

اطلاعات تماس با خاقان

ارتباط با ما

اطلاعات تماس با ما

شما عزیزان میتوانید برای ارتباط با مسئولین و مدیران کانون تبلیغاتی خاقان از طریق فرم تماس زیر یا شماره تلفن های موجود استفاده نمایید.

آدرس دفتر مرکزی : آذربایجان غربی - خوی , خیابان شهید کوچری , بالاتر از دانشگاه مهدیه و نرسیده به میدان کشاورز (قمسال) , روبروی کوچه ورمزیار , طبقه اول

تلفن : 04436359025 + 09141654108

پست الکترونیک : khaqan.1361@gmail.com

وب سایت : www.xaqan.ir